Liczba wyświetleń ;)

wtorek, 16 lipca 2013

Wspomnienia ! :*

`wciąż w pogoni za lepszej jakości życiem..`-Pezet.
`wiesz, już nie rozumiem nic, już nic nie kumam,już nie umiem żyć, nie umiem być,już nie umiem czuwać, już nie umiem nic..`-Pezet.
`Nie opuszczam ludzi, jestem z nimi cały czas. Nawet gdy mi w twarz mówią najtrudniejszą z prawd.`-Pezet.
`nie chcę umierać, a samotność jest mordercą...`-Pezet.

~ Nie ma Cię gdy moje życie spada w dół i, 

nie ma Cię gdy wszystko łamie się na pół, i 

nie ma Cię i nie wiem już gdzie jesteś, ale dobrze, że 

nie wiesz co u mnie, bo pękło by Ci serce. 

Nie ma Cię gdy moje życie spada w dół i, 

nie ma Cię gdy wszystko łamie się na pół, 

ale kocham Cię! kocham! wciąż Cię kocham kurwa, 

i nie znam już innych słów, 

to jest zbyt trudne. Pezet.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz